top of page
Slibede farveblyanter

OM OS

OM TEACH NORDIC

160415-bachteknik0628.jpg

Teach Nordic er en ny virksomhed, som beskæftiger sig med undervisning (Teach) med nordisk kvalitet (Nordic).

​

Vi er optaget af at formidle undervisning, som er engagerende, hjernevenlig og samarbejdende, men som naturligvis bygger på metoder baseret på solid forskning om god undervisningspraksis.

​

Vi har relevant uddannelse og masser af års erfaring med at formilde undervisningspraksis gennem workshops, oplæg og vejledning.

​

Janet og Rikke mødte hinanden i 2010 i forbindelse med certificering som instruktører i Cooperative Learning i USA og har begge afholdt masser af kurser og workshops i Danmark og i Norge.

​

Begge er netop recertificeret i Cooperative Learning hos Spencer Kagan i USA.

JANET, RIKKE OG TRINE

1P5A7893_edited.jpg

Når Janet ikke holder workshops i Cooperative Learning, arbejder hun som udskolingslærer i København samt underviser på lærerseminariet.

 

Rikke er konsulent, vejleder og underviser i Co-teaching i Gladsaxe Kommune og afholder ligeledes workshops i Cooperative Learning.

​

Trine er samarbejdspartner i Teach Nordic. Trine er leder af inklusion og støtte i Gladsaxe Kommune og har specialiseret sig i Co-teaching.  

1P5A7720 - Kopi01.jpg

Rikke Bach

Ejer Teach Nordic
& underviser

1P5A7804 - Kopi.jpg

Janet Reid

Ejer Teach Nordic 
& underviser

IMG_2575_jpg.jpg

Trine Bjerg

Samarbejdspartner & underviser i Co-teaching

HVORFOR WORKSHOPS I COOPERATIVE LEARNING & CO-TEACHING?

KAGAN COOPERATIVE LEARNING

Vi oplever begge Kagans Cooperative Learning som et fantastisk og afgørende ”værktøj” i undervisningen, når det handler om at engagere ALLE elever.

 

Derud over er Kagans strukturer et meget konkret bud på, hvordan man kan arbejde med at øge trivslen i et inkluderende læringsmiljøer.

​

Derfor ønsker vi at formidle Kagans strukturer til fagpersoner, der beskæftiger sig med undervisning og trivsel.

CO-TEACHING

Vi er optaget af co-teaching som en mere forpligtende samarbejdsform, men også som en meget mere udviklende samarbejdsmetode mellem to fagprofessionelle.
 

Som underviser, kan man udvikle sin praksis på egen hånd ved fx at gå på kursus eller læse om nye metoder, men forskning tyder på, at man allerbedst udvikler sin praksis i samarbejde med andre. Derfor co-teacher vi sammen, ligesom vi også underviser i det. For os går co-teaching og Cooperative Learning hånd i hånd!

bottom of page